מצורפים מכרזי כוח אדם עדכניים של נציבות שירות המדינה.19.01.2014

שלום וברכה,
נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות פועלת כדי לשלב אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים, לרבות חיי העבודה.
מצורפים מכרזי כוח אדם עדכניים של נציבות שירות המדינה.
המידע כאן >  MECHRAZIM 19 1 2014
מטרת יוזמה זו היא לעודד אנשים עם מוגבלות להתמודד על משרות בשירות המדינה, וממילא להגדיל את מספר המועסקים עם מוגבלות בשירות המדינה.

עדיפות בקבלה לעבודה: לתשומת לבכם, אנשים עם מוגבלויות חמורות מסוימות נהנים מעדיפות בקבלה לעבודה במכרזי שירות המדינה, ובלבד שהם כשירים לתפקיד הנדון וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד. הכל כאמור בהנחיות נציבות שירות המדינה, ובפרט בפרק 35.2 לתקשי"ר.

הקלות והתאמות: בנוסף, מועמדים עם מוגבלות ועובדים עם מוגבלות זכאים להתאמות סבירות הנדרשות מחמת מוגבלותם. מועמדים עם מוגבלות זכאים להקלות או להתאמות הנחוצות כדי שיוכלו לקיים את מבדקי הקבלה; עובדים עם מוגבלות זכאים להתאמות הנחוצות להם כדי לבצע את תפקידם או לתפקד במקום עבודתם – הכל כאמור בהנחיות נציבות שירות המדינה, ובפרט בפרק 35.2 לתקשי"ר.
למען הסדר הטוב, נטעים את מה שלהלן.

המידע המצורף הוא באחריות נציבות שירות המדינה, ויש להפנות בקשות או הערות  לגביו – אליהם. 
המידע מתפרסם באופן שוטף באתר נציבות שירות המדינה ויש לבדוק שם האם חלו בו שינויים. להלן הקישור:

https://ejobs.gov.il/gius/search

נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות אינה אחראית לתוצאות של פנייה למכרז כלשהו, כולל קבלה או אי קבלה לאיזה מהמשרות המצורפות. 
מכרזים אלה אינם מיועדים רק לאנשים עם מוגבלות, אלא אם נאמר בהם אחרת. לכן, על אנשים עם מוגבלות להתמודד עליהם לפי כללי שירות המדינה, כולל כללי העדיפות בקבלה לעבודה כמפורט לעיל.
אנו נוכל לסייע לכם במקרים של הפליה מחמת מוגבלות במכרזים, אי מתן העדפה מתקנת ואי מתן התאמות בהם. ניתן לפנות למחלקה המשפטית לפניות הציבור, באי מייל TovaR@mishpatim.gov.il, בטלפון 02-5088029, או בפקס' 02-5088025.

נשמח אם תפיצו מידע זה הלאה לאנשים אחרים עם מוגבלות אשר עשויים למצוא בו עניין. המעוניינים לקבל את המכרזים מאיתנו באורח שוטף יכולים להודיע לנו לכתובת הבאה: RuthiE@mishpatim.gov.il.
באיחולי הצלחה,
צוות מידע ואינטרנט
תחום שילוב בקהילה

נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות
אם אתם מעוניינים להסיר את שמכם מרשימת התפוצה שלנו נא הודיעו לנו במיילRuthiE@mishpatim.gov.il.

נשמח לתגובתכם

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.