​מוקד קול הבריאות 5400*

​מוקד קול הבריאות 5400*
מוקד קול הבריאות הוקם בשנת 2011 במטרה ליצור קו ראשון אחיד ללקוחות משרד הבריאות. המוקד מטפל בכ-400,000 פניות בשנה.
השירות ניתן בארבע שפות: עברית, אנגלית, רוסית וערבית.
מטרות "קול הבריאות"
להקל על הציבור בקבלת שירותים ממשרד הבריאות.
לשפר ולייעל את זמינות השירותים שמעניק משרד הבריאות.
לאפשר קבלת מידע כללי ואישי באופן נגיש וזמין.
פעילות המוקדמתן מענה לציבור בכל התחומים שעליהם אמון משרד הבריאות, כגון רישוי מקצועות רפואיים, בקשה למכשירי שיקום וניידות, בריאות הסביבה, בריאות הנפש, בריאות השן, תכשירים וטכנולוגיות רפואיות, גריאטריה, חוק ביטוח בריאות ממלכתי ועוד.
קבלת מידע בהיקף רחב של תכנים, תחומים, טפסים, הנחיות ונהלים. הגשת בקשות, העברת תלונות וקבלת עדכונים על שלבי הטיפול בבקשות השונות.

יעדי השירות
מתן מענה ל-80% מהשיחות תוך 30 שניות.
טיפול ב-80% מהפניות בו במקום והעברת יתרת הפניות לטיפול הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, כך שיטופלו תוך 48 שעות.

שעות הפעילות
בימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00
בימי ו' ובערבי חג בשעות 8:00-13:00
לקוח שאינו מעוניין להמתין לנציג יכול להשאיר הודעה גם בשעות הפעילות, ויקבל מענה תוך ארבע שעות לכל היותר.

דרכי הפנייה למוקד קול הבריאות
טלפון: 08-6241010, 5400*
פקס: 02-5655969
דוא"ל: Call.Habriut@moh.health.gov.il
פנייה ישירה למוקד "קול הבריאות" – דרך אתר משרד הבריאות.
משרד הבריאות רואה חשיבות רבה במתן שירות זמין ואיכותי ללקוחותיו. אנו מזמינים אתכם להשתמש בשירותי המוקד.
כל הזכויות שמורות למשרד הבריאות

נשמח לתגובתכם

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.