דוח נציבות תלונות הציבור ל-2014, 30.5% מתלונות הציבור – מוצדקות

שיאני התלונות: הביטוח הלאומי, המשטרה ומשרד האוצר שיעור התלונות המוצדקות הגבוה ביותר: במשרד התחבורה 40% מהתלונות על השירות לציבור נמצאו מוצדקות כאן
כל הזכויות שמורות ל-NEWS 1

נשמח לתגובתכם

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.