נסע לנופש וגילה שהחדר לא הונגש לנכה: מי אחראי?

הנוסע, המרותק לכיסא גלגלים, תיאר כיצד נאלץ לזחול על רצפת חדר השירותים במלון כיוון שהפתח היה צר מדי.
בית המשפט פסק לו פיצוי לאחר שהאמין כי סוכנות הנסיעות והחברה שארגנה את החבילה לא דאגו לכך שהחדר מותאם למצבו. כאן
מאת: עו"ד דב דוניץ 02/08/2015 
כל הזכויות שמורות לאתר פסק דין

נשמח לתגובתכם

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.