מדוע הבנקים הרווחיים החליטו להשאיר את הלקוחות המבוגרים בלי עזרה?

בשביל הלקוחות הצעירים של הבנקים המהפכה הטכנולוגית הפכה את השירות ליעיל הרבה יותר ובמרחק 'קליק' אחד מכל פעולה. למרות זאת, עבור הלקוחות הוותיקים, אלו שכבר עברו את גיל ה-70 ה'קליקים' הללו הפכו לנטל של ממש וכשהבנק מחליט להתייעל ולהוציא את הפקידים מהסניפים, הפנסיונרים נשארים בלי מי שיסייע להם כאן

אנליסט | מתן חודורוב

נשמח לתגובתכם

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.