תקציר מנהלים סקר חווית המטופל במחלקות לרפואה דחופה

משרד הבריאות קיים במאי-אוגוסט 2015 סקר לאומי לבחינת חווית המטופל במחלקות לרפואה
דחופה ב 10 בתי חולים כלליים. הסקר הינו חלק מסדרת סקרי חווית מטופל לאומיים שעורך משרד הבריאות ויבוצע מעתה אחת לשנתיים.שאלון הסקר נבנה על ידי ועדת היגוי רחבה שכללה נציגים ממערכת הבריאות ונציגי מטופלים. מבין הנושאים שנבדקו בשאלון: שביעות רצון כללית, נכונות להמליץ על המחלקה לרפואה דחופה, יחס הצוותים המטפלים, מתן מידע ובהירות ההסברים, זמני המתנה, רצף הטיפול בתחנות השונות, אופן
התנהלות המלר"ד, סביבה ותנאים פיזיים. המשך כאן
כל הזכויות שמורות למשרד הבריאות

מודעות פרסומת

נשמח לתגובתכם

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s