נתניהו מעכב החלטה על העלאת קצבאות הנכות; מינה ועדה נוספת לבחינת הנושא

ועדת זליכה עבדה במשך ארבעה חודשים ואתמול הציגה את מסקנותיה. נתניהו החליט שלא לקבלן כעת, והורה על הקמת ועדה נוספת. גורם ממשלתי: "ראש הממשלה לא רוצה שכחלון יקבל קרדיט"  כאן 
10.05.2017   לי ירון הארץ, כל הזכויות שמורות לעיתון הארץ

תגובה אחת ל-“נתניהו מעכב החלטה על העלאת קצבאות הנכות; מינה ועדה נוספת לבחינת הנושא

  1. שלום רב אדוני ראש הממשלה מר בינימין נתניהו
    בזה למעלה מ-10 שנים אני חי מקצבת נכות של 2500 ש"ח בחודש
    כיום אני מתגורר בדירה קטנה מאוד ללא תנאים נאותים בגלל שאיני יכול לשכור דירה גדולה יותר כיוון שהכסף אינו מספיק
    אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה להעלות את שכר קצבאות הנכים ללא בירוקרטיה נוספת
    כל עיקוב העלאת שכר קצבאות הנכים שזה אומר להלן גם אני בלפחות 800 שקלים בפעימה הראשונה תפגע בנו שוכרי הדירות בפריפריה איפה שאני גר כיום ויפגע בזכויות כל הנכים כיום
    תציל אותנו שוכרי הדירות כי גם אני נכה בעצמי ותציל את כל הנכים מייסורים
    מקווה מאוד שתקרא פוסט זה ותאשר את העלאת שכר הנכים בלפחות 800 בהתאם בבקשה ממך אדוני ראש הממשלה מכובדי ראש הממשלה
    בתודה מראש
    מאור

    אהבתי

נשמח לתגובתכם

