קמפיין בקול נבחר כאחד הטובים בשנת 2018 !

בכירי אנשי השיווק בישראל לסיכום 2018 נפגשו לסכם את הקמפיינים שלדעתם היו הטובים ביותר בשנה החולפת.
אחד מהם היה הקמפיין של בקול וזה הנימוק:
"בחרתי בקמפיין של עמותת "בקול" – ארגון כבדי השמיעה והמתחרשים. בדר"כ עמותות חברתיות נאלצות לעבוד בתקציבים קטנים ולכן הן חייבות לפעול בצורה יצירתית ומדויקת כדי להישאר רלוונטיים. החכמה בפרסום מסוג זה היא להבין היכן נמצא קהל היעד ואז לטרגט אותו עם מסר מדויק. כשספוטיפיי, הגיעה לישראל, נוצרה הזדמנות מצוינת ובזמן ההשקה, עמותת "בקול" רכשה מודעות חיפוש ממומנות בגוגל עם שם אתר כמעט זהה לספוטיפיי.
הטראפיק, בחיפושים של ספוטיפיי הוכפל והרבה אנשים נכנסו לאתר הייעודי של עמותת "בקול" במקום לספוטיפיי, שם הם נחשפו למסר פשוט וישיר, שהתייחס לקהל היעד הצעיר – "האזנה למוזיקה בעצמה גבוהה עלולה לגרום לכם להזדקק למכשיר שמיעה כבר בגיל 40".
מעבר לכוונות הטובות והמסר החשוב ("תנמיכו קצת"), יש שימוש חכם במדיה מה שמוכיח שלא תמיד חייבים פרזנטור נוצץ או שיר מפואר כדי להשיג תשומת לב חיובית". 
כל הזכויות שמורות ל – "בקול"

נשמח לתגובתכם

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.