שירותים מותאמים לאנשים עם מוגבלות בשמיעה או בראייה

אנחנו רואים חשיבות רבה בהענקת שירות איכותי, מקצועי, שוויוני ונגיש לכל תושבי ישראל, ובכללם לאנשים עם מוגבלות. לפניכם מידע על השירותים המותאמים בביטוח הלאומי לאנשים עם מוגבלות בשמיעה או בראייה.
שירות טלפוני עם מתורגמן לשפת הסימנים
קבלת שירות מהמוקד הטלפוני באמצעות מתורגמן לשפת הסימנים.
השירות ניתן בשעות הפעילות של המוקד הטלפוני:
בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 ל-17:00.
השירות ניתן בחינם, ואין צורך בהרשמה מוקדמת.

המידע כאן כל הזכויות שמורות למוסד לביטוח לאומי

נשמח לתגובתכם

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.