הוט סיפקה ללקוח עיוור ממיר ושלט מת"ב ישנים ומלוכלכים

הוט סיפקה ללקוח עיוור ממיר ושלט מת"ב ישנים ומלוכלכים
בתו של הלקוח פרסמה את המקרה בפייסבוק וזכתה לתגובות רבות. הלקוח, עיוור כמעט לחלוטין, התנתק מ-yes והתחבר להוט ב-240 שקל בחודש. הוט: "נספק לו ציוד עדכני", כאן
יוסי ניסן | גלובס | פורסם 12/03/13 
כל הזכויות שמורות ל-גלובס ומאקו

נשמח לתגובתכם

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.