ארכיון יומי: 1 באוקטובר 2015

למה עמותת אנוש זנחה את ילדיה שבסגורות?

אנוש היא העמותה שנוסדה ב-1978 על ידי קומץ הורים לנפגעי נפש בהנהגתה של הגב' חניתה רודני. מאז עברו 37 שנים והם הלכו וצמחו ועתה מגלגלים תקציבים של עשרות מיליונים מדי שנה. כמן כן, במהלך השנים הם הפכו להיות מנוהלים דה פקטו על ידי מאות אנשי מקצוע שעל פיהם יישק דבר בעמותה. 
המשך המידע כאן
כל הזכויות שמורות לצביאל רופא. 

אני יודע שאני יכול למות כל יום וחבל לי, כי יש עוד כל כך הרבה מה לעשות

לפני ארבע שנים הרגיש שי ראשוני חולשה בידיים. חשב שאם יעשה יותר כושר, זה יסתדר. עד שראה שמסת השריר שלו יורדת, והלך לנוירולוג "אחרי שתי דקות ראיתי על הפרצוף שלו שמדובר במשהו רע. הוא לא אמר כלום. שלח אותי לבדיקות. כשגיליתי שאני חולה ALS-ב הבנתי שזה רע מאוד, אבל אז עוד לא ידעתי שזה לא נורא" הילה אלפרט ליוותה אותו בשנה האחרונה כאן
הילה אלפרט 25.09.2015 עמוד 22
כל הזכויות שמורות לישראל היום